שגרת טיפוח ללידה ובכלל | beauty

יש דברים קטנים כאלה, שעושים קסמים. שמסדרים לך את היום ברגע, גם כשהתנאים מסביב לא אידיאליים לטיפוח. הפעם, כך החלטתי לפני הלידה של איה, אני עושה שבוע ברמב״ם בשיא הסטייל. די לקשרים בשיער, ביי ביי יובש במרפקים ולהתראות לציפורניים בלי לק. 7 המוצרים שארזתי לרמב״ם, עשו לי את השבוע ההוא, ומאז אני לא נפרדת מהם. כל מה שצריך לדעת עליהם, פלוס 2 מארזים כאלו במתנה (!!!) - כל הפרטים בפנים 


אם תעשו חיפוש בגוגל כמו ״מה לקחת לחדר לידה״, ״תיק רחצה ללידה״ ושאר ניסוחים דומים, תקבלו בדרך כלל רשימות שכוללות בעיקר את הדברים המובנים מאליהם כמו מברשת שיניים או פריטים הקשורים ללידה עצמה כמו ציוד להנקה ולהיגיינה. אבל מה אנחנו רוצות יותר מהכול (חוץ מבריאות לנו ולקטנטנים כמובן)? לא להרגיש בלויה ומוזנחת, ולחזור לעצמנו הכי מהר שאפשר. כמובן שהחזרה לגזרה לוקחת קצת יותר זמן מיומיים ביולדות א׳, ולכן העור, השיער והציפורניים הופכים לחוד החנית של המראה מייד אחרי לידה. אספתי איתי כמה מוצרים שאמורים היו לשפר את המראה ואת הנפש מהמיטה ברמב״ם, חלקם היו חדשים לי ואימצתי אותם עד היום.

*** רוצות לקבל חבילה כזו במתנה ממני? גללו למטה, כל הפרטים שם ***

שמפו יבש

Amika, שמפו יבש perk up
44 ₪ לאריזת נסיעות מוקטנת, 99 ₪ למארז רגיל
אחרי לידה: קשה לחפוף בבית החולים במיוחד אחרי ניתוח קיסרי, והשמפו היבש של אמיקה התגלה כתחליף ראוי מאוד לחפיפה. הוא מצליח להחיות את השיער ולבטל את המראה השמנוני שהשיער מקבל כששוכבים חצי יום על הגב ולא חופפים.
לחיים בכלל: מכיוון שלא מומלץ לחפוף שיער כל יום, הנה פתרון מושלם  למכורות שרוצות להרגיש שחפפו, אבל בלי. מומלץ מאוד.

פריימר לשיער

אחרי לידה ולחיים בכלל: לא סתם קוראים לו The Wizard, ״המכשף״. השובב הקטן הזה הוא הדבר הכי טוב שאפשר לתת לשיער לפני ייבוש עם פן, אבל גיליתי שהוא נפלא גם לייבוש טבעי. הקצוות הפגומים נראים יותר טוב, והוא כמו מרכך בלי שטיפה - פחות קשרים, מתייבש מהר יותר ומוריד את ההילה המחושמלת מסביב. יש אותו בבקבוק נסיעות או התנבסות מוקטן, ובמארז גדול יותר.

לק ירוק

לק ירוק-בית-חולים, SinfulColors
12 ₪, Guilty.co.il

אחרי לידה: בשתי הלידות הראשונות שלי התבקשתי להוריד את הלק לפני הניתוח, אז כמובן שלשלישית הגעתי גם נטולת לק (ואז גיליתי שאין כבר הנחיה כזו). בכל אופן, 24 שעות אחרי הניתוח כבר מרחתי לעצמי לק ירוק של China Glaze, כדי שיתאים לקולקציית הסדינים בבית החולים (-:
לחיים בכלל: לק ירוק בגוון כזה מתאים לכל עונה, כן - בעיקר בחורף - ונותן קצת חיוניות לאפרוריות שבחוץ. 

קרם ידיים


קרם ידיים, ללין
29.9 ₪ (או 15₪ בקניית תיק רחצה)

אחרי לידה: היובש נותן את אותותיו קודם כל על הידיים, והסביבה של בית החולים היא יבשה במיוחד. גם כששוכבים מחצית מהזמן (אחרי קיסרי, למשל...), הידיים חשופות והכי כיף להרגיש שהן במיטבן. 
לחיים בכלל: וניל פטצ׳ולי של ללין זה החיים. נקודה. 

שמן גוף  

שמן גוף להזנה עמוקה, ניוטרוג׳ינה
75₪


אחרי לידה: כשהיובש בשיא, שום קרם גוף לא יטפל מיידית במרפקים סדוקים כמו שמן השומשום של ניוטרוג׳ינה. היכרות ראשונה מייד אחרי הלידה הפכה להתמכרות. הוא לא רק מעלים את היובש ממש מהר, הוא גם נספג מהר, וזה מאוד חשוב כשמתעסקים עם שמן. אני קונה אותו באתר guilty.co.il אבל לא אפשר למצוא אותו בפארמים ובתי מרקחת.
לחיים בכלל: התחושה של שמן על הגוף לא תמיד נעימה, ואני עדיין מעדיפה קרם גוף, אבל לאיזורים יבשים במיוחד כמו ברכיים, מרפקים וכפות רגליים - השמן עושה את העבודה הרבה יותר טוב.

אלכו-ג׳ל

ג׳ל היגייני לידיים, ללין
9.9 ₪  

אחרי לידה: גם מי שלא רגילה או מקפידה על שימוש באלכוג׳ל, חוזרת אליו עם הלידה. בבית החולים מקפידים על זה מאוד, אבל ה׳ספטיק׳ שלהם לא ממש נעים. ניחוח שאוהבים מאוד יכול לעזור להרגיש בבית גם בבית החולים. 
לחיים בכלל: מארזים קטנים של אלכוג׳ל בריח אהוב, שזרוקים ברחבי הבית, בתיק עגלה וברכב, עוזרים המון בעיקר אחרי ארוחות, אחים קטנים, גני שעשועים והחתלות. 

לחות לשפתיים



מארז לחות לשפתיים, coca cola lip smacker44₪ באתר guilty
לאחרי לידה: גם במהלך הלידה וגם אחריה השפתיים נסדקות ומתייבשות. איסור השתייה גם  מתחיל לעצבן באיזהשהוא שלב, ולכן שפתון לחות עם טעם של קולה היה בשבילי ה-דבר.
לחיים בכלל: חורף, נו, יש צורך להסביר?

מגבונים להסרת איפור

לאחרי לידה: כשצריך להתרענן, וזה קורה הרבה אחרי לידה, אני  מעדיפה להתרענן עם מגבונים להסרת איפור, ולא עם מגבונים רגילים. ייתכן מאוד שאני טועה, וכל המגבונים אותו הדבר, אבל משהו בריח של אלו, וכמובן גם בתחושה שהם מיועדים לפנים ולא לאיזור אחר בגוף... מרגיע אותי. 
ובחיים בכלל: להסיר איפור עם צמר גפן ומסיר איפוד תמיד היה מסורבל בשבילי ובמיוחד הסרת המסיר, אני לא אוהבת שהוא נשאר על העור אחר כך. אני שומרת אחד כזה ליד המיטה, כך שאם שכחתי להסיר את האיפור או סתם כי אני מתעצלת, אני יכולה להסיר את האיפור גם ברגע האחרון. 
מגבונים להסרת איפור, ללין
29.9₪ או 15₪ בקניית תיק רחצה

רוצות לקבל את החבילה המפנקת הזו, כולל בונוס של תיק רחצה מושלם  של Laline?



עקבו אחריי באינסטגרם או בפייסבוק, תייגו בפוסט ההגרלה שם שתי חברות שאתן חושבות שירצו להתפנק בזה גם, ותיכנסו להגרלה. אפשר כמובן להשתתף גם בפייסבוק וגם באינסטגרם ולהגדיל את הסיכוי לזכות!

xoxo,
שירי 
Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig