KIDS'STYLE | All we need is Rock

״אמאאאאא! אני צריך להתלבש COOL לסרטון. אז תארגני לי משהו, טוב?״ חלום שהתגשם, תודה רבה, אני על זה. אם יש משהו שאני ממש אוהבת לעשות, זה להלביש את הבנים שלי. עם עומר, אין הרבה הזדמנויות בגלל (או בזכות) התלבושת האחידה של בית הספר. עם איתי, יש הרבה הזדמנויות, אבל יש גם המון רוטב בולונז בגן. כל אלה ועוד אתגרים כמו חוש סטייל מפותח ורגישות יתר לגיבורי על, יוצרים רגעים בודדים בהם אני ממש יכולה להלביש אותם איך שאני אוהבת - ואני הכי אוהבת רוקנ׳רול. 



חלון ההזדמנויות שנפתח הפעם, היה בזכות החבר׳ה מהכיתה של עומר, שהחליטו להיפגש בשבת אחר הצהריים לצלם סרטון כיתתי ליוטיוב. האמת היא, שההתרגשות מהלקוח החדש והחמוד שלי הסיחה את דעתי לחלוטין, כך שאפילו לא טרחתי לשאול מה הם מצלמים, איך זה יעבוד ומה התסריט.

מצויידת בכרטיס מתנה על סך 300 שקלים להוניגמן, עצרתי בוקר אחד בקניון האאוטלט סיטי סנטר (חיפה), כשבתוכנית - בניית ׳אאוטפיט COOL׳ לסרטון של הכיתה. האתגר - לנצל את כרטיס המתנה בלי להוציא שקל יותר. דרישות הלקוח: עדיף שחור. השלל, לפניכם: טוטאל-לוק-קולי לעומר הכולל מכנסי פוטר בגזרת לוס, חולצת קפוצ׳ון ומעיל קולג׳ דמוי עור, פלוס פוטר רוקנ׳רול, חולצת טי ארוכה ומכנסיים לאיתי. כסוג של עמלת סטייליסט, פינקתי את עצמי ב- 6 אקססוריז ב-100 ש״ח באאוטלט של אלדו הסמוך. 


בבוקר שבת התארגנו כולנו על אאוטפיטים רוקנ׳רוליים לסוג של mini-me, רק כי ככה איתי הסכים לנעול את הסטן-סמית׳ החדשות שלו ויצאנו ליום שלנו. ומה לגבי הסרטון, אתם שואלים? הצילומים התפוצצו עוד לפני טייק אחד עקב אי-הסכמה אמנותית בין 5 מפיקים, 3 במאים ו-10 תסריטאים בני 11. אבל היי, אנחנו נשארנו עם האאוטפיט (-:








***
איתי לובש /// Itay is Wearing
חולצה ומכנסיים: Footer Pants & Shirt: HONIGMAN KIDS
נעליים: Sneakers: ADIDAS
מעיל דמוי-עור: Faux Leather Jacket: H&M

***
עומר לובש /// Omer is Wearing
חולצה, מכנסיים ומעיל דמוי עור: Footer Pants, Shirt & Faux Leather JacketHONIGMAN KIDS
נעליים: Sneakers: ADIDAS

כפפות: Golves: NIKE


***
אני לובשת /// I am Wearing
ג׳ינס וגרביים: Jeggings & SocksH&M
ג׳קט דמוי-עור: Faux Leather Jacket: ZARA
נעליים: Sneakers: ADIDAS




Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig