BEAUTY - 9 must have's for a busy women

אין לי ממש הרבה זמן להתאפר בבוקר, עם פיזור ילדים בגן ובביה״ס ותחילתו של יום עבודה מוקדם. למען האמת, אני יותר טיפוס של מראה לא-מאופר. אבל בין זה לבין לא להתאפר כלל המרחק הוא עצום. ברור שאני מתאפרת, כי בלי איפור אני נראית חסרת חיים, חיוורת ועייפה. 
לאור כל זה, ובהתחשב בעובדה שאין לי הרבה סבלנות, התמכרתי לכמה מוצרים פשוט מושלמים לאנשים כמוני. למה הם טובים? כי כל אחד ואחד מהם עונה לי על הצורך של קיצור-דרך או עוזר לי לרפרש את המראה כשאני נמצאת שעות מחוץ לבית וזה קורה המון במקצוע שלי. 

פריימר לה בלאן דה שאנל, פודרה ספורה, שפתון מאק, קונטור לנקום, מברשות איפור, must gave ,makep




זה פוסט לכל אלו שאוהבות קיצורי דרך. או שגרת איפור מקוצרת. או מראה איפור טבעי ולא-מאופר. או כאלו שחוסר זמן הוא התירוץ שלהן. או שחוסר זמן הוא סיבה אמיתית לא להתאפר. בקיצור, לנשים כמוני. זה פוסט על 9 מוצרים (ועוד אחד שמתחבא שם) שאני לא זזה בלעדיהם, ואת רובן אני מחזיקה בכפולות, אחד לבית ואחד לתיק האיפור.

פריימר לה בלאן דה שאנל, פודרה ספורה, שפתון מאק, קונטור לנקום, מברשות איפור, must gave ,makep
1.  CHANEL Le Blanc - פריימר שאנל לה בלאן 2.  SEPHORA Prep & Perfect - פודרה שקופה 3. DIORSHOW ICONIC- מסקרה 4. MAC - עיפרון גבות עם מברשת 5. MAC - ליפסטיק רטרו מאט 6.  OFRA TRIO BLUSH - סומק משולב 7. MAC - פיינט פוט צללית קרם 8. LANCOME Le Duo - סטיק להצללה והדגשה 9. MAC prep & prime - פריימר לשפתיים 

1. פריימר: שאנל ׳לה בלאן׳ | Le Blanc De CHANEL

לה-בלאן דה שאנל - 170 ש״ח באתר Boots - כאן

מאפרת מקצועית שהגיעה להרצאת אורח בקורס הסטיילינג שעברתי בשנקר המליצה עליו, ובצדק. אין עוד מלבדו, באמת. הוא מוגדר כ- ״בסיס מאיר רב-שימושי״ מהסדרה המיתולוגית Le-Blanc (״לבן״). משהו קסום קורה לעור איתו, מן האחדה של הגוונים הטבעיים של העור, ולכן כשאני ממהרת או מתעצלת, הוא מספיק גם בלי מייק-אפ. באיפור ערב, אני גם משתמשת בו מעל למייק-אפ, במקום טוש הארה. 
הוא נמכר בארץ במשביר לצרכן במחיר שערורייתי של 330 שקל ולכן שוב אני נאלצת להפנות אתכן לחו״ל, שם באורח פלא המחיר סובב את ה-170 שקל. אפשר להזמין באתר של boots או לקנות שם אם מתוכננת לכן נסיעה. שימו לב, שהמוצר לא נמכר בכל מקום. בארה״ב למשל, תמצאו אותו בבתי הכלבו הגדולים כמו מייסיס ובלומינגדיילס אבל לא בספורה או ברשתות הפארם.  

הכול התחיל כשמאפרת של רשת מדינה מילאנו (המנוחה...) שכנעה אותי שפודרה שקופה זה ה-דבר. אחרי שהרשת נסגרה, עברתי לפודרה לבנה באבקה - לא זוכרת אפילו של איזה מותג. היא היתה אפילו עוד יותר טובה אבל העיסוק עם אבקה מתפזרת ומיכל מחורר הוא לא ממש בשבילי, ומאז הפודרה הלבנה הדחוסה של ספורה ואני זה סיפור אהבה. בעיניי, פודרות כאלה עדיפות על הפודרה והפיקסרים באבקות כי הן מתאימות לכל מייקאפ שתחליפו ולכל השנה, בעיקר במדינה כמו שלנו עם שעות שמש ושיזוף. בדרך כלל יש להן מרקם נעים וחלק יותר והן נותנות אפקט מאיר ובלי להשאיר סימני אבקה על הפנים. תודו שזה משכנע.
בשביל זו של ספורה תצטרכו ליסוע לאירופה, או להזמין מאתרים אירופאיים של הרשת (באתר האמריקאי המוצר קיים רק בגירסא האבקתית או מוצרים של חברות אחרות),  או להתאהב בפודרה שקופה / לבנה של מותג אחר...

3. מסקרה דיור שואו אייקוניק | DIORSHOW ICONIC

מסקרה דיור שואו אייקוניק - 29.5$ (לפני מס מקומי) באתר Sephora

ה-מסקרה למי שמחפשת הדגשת ריסים במראה מופרד אחד-אחד ולא גוש של ריסים שחורים ודביקים. בדיוטי פרי, בחו״ל או באינטרנט (אצל boots או sephora, שווה לבדוק מבצעים לפני שמחליטים ממי להזמין).


4. עיפרון עם מברשת של מאק | MAC Veluxe Brow Liner

עיפרון גבות עם מברשת,
  110 שקל בארץ, 21$ בארה״ב

5. שפתון all fired up בגימור מאט של מאק | 'MAC Retro Matte, 'All Fired Up

all fired up של MAC
92 שקל בארץ, או 17$ בארה״ב

כשמו כן הוא, רטרו-מאט הוא גימור במראה לא מבריק, ולכן הוא גם אינו שמנוני או חלקלק כך שהוא בעצם לא נמרח ולא נהרס בקלות (מושלם למקפידות לשתות, למכורות קפה, או למעשנות). אמנם הוא מעט יבש, וחלק מכן תהיה בעיה עם המריחה שלו, אבל הפריימר לשפתיים של מאק (מס׳ 9 ברשימה הזו) פותר את הבעיה לגמרי. 

6. סומק משולב   | OFRA Trio Blush

טריו בלאש של עפרה - 169 שקל באתר גילטי
השלישייה הזו מושלמת עבורי לא בגלל המטרה שלשמה יצרו אותה. כשיש לי סבלנות אני משתמשת בה להצללות עם מברשת (המברשת הקטנה שבתמונה למעלה - מס׳ 217 של מאק) אבל היא בעיקר משמשת אותי ליום מחוץ לבית או לנסיעות, כי פשוט יש בה כל מה שצריך. 

7. צללית קרם עמידה בגוון Painterly של מאק  | MAC Pro Longware Paint Pot

צללית קרם של מאק, גוון פיינטרלי | 108 שקל

הצללית הזו מושלמת לכל מי שאוהבת את המראה הלא-מאופר ו/או לא אוהבת להתעסק עם מברשות וצלליות מאובקות. בגוון הזה שנקרא פיינטרלי, הצללית משמשת אותי לשתי מטרות: ביום של איפור בסיסי היא מחליקה את המראה של העפעף ופותחת את העין. במקרים של מראה מאופר יותר או לערב, היא מושלמת כפריימר וכבסיס לצלליות אבקתיות שנתפסות ככה טוב יותר על העפעף. 


אני לא באמת מאמינה שיש הבדלים בין הסטיקים השונים, ולכן ההמלצה הזו היא כללית. הרעיון הוא - שבשבילי קונטור זה מאסט, וסטיק הוא פתרון מושלם. הוא מאפשר טשטוש זריז יותר אפילו עם האצבעות, מה שלא מצריך התעסקות עם מברשות ולכן הוא ה-פתרון לתיקונים מחוץ לבית או למי שקצרה בזמן (יש גם סרטון הדרכה קצר באתר של ספורה). 
ועוד משהו: מוצרים זוגיים כאלה הם טיפה בעייתיים - צריך להיות לך גוון עור שיתאים בדיוק לזיווג שיצרו בחברה, כך שבעצם ייתכן מצב ששום דגם של ה-duo לא יתאים לך. במקרה כזה ההמלצה שלי היא לא לקנות שניים כאלה מן הסתם, אלא למצוא רק קונטור סטיק, בודד בצבע המתאים לך להצללות, וטוש הארה בנפרד (אני הכי אוהבת את זה: MAC prep and prime highlighter - ראו כאן). 

9. פריימר לשפתיים של מאק  | MAC Prep & Prime Lip

פריימר לשפתיים של מאק
90 שקל בארץ, או 16.5$ (לפני מיסים) בארה״ב

זה אולי הגילוי הכי מרעיש שלי, ואני באמת-באמת לא זזה בלעדיו. במיוחד בגלל האהבה שלי לשפתוני מאט ו-long wear יבשים, אבל גם בזכות זה שהוא מחליק את השפתיים הסדוקות-טבעית אצלי וממש מכין את הקרקע למריחה נעימה יותר של ליפסטיק, ולעמידות שלו. והכי כיף: כשצריך לחדש את השפתון מחוץ לבית לא ממש חייבים להסיר את השאריות אם אין לך מגבונים בהישג יד. מריחה שלו (כן, כן, על השאריות, מה קרה?) ומעליו השפתון, ואת כמו חדשה.


לפני סיום רק תזכורת שהאתרים שהזכרתי פה כמו ספורה האמריקאי / הצרפתי או בוטס הבריטי לא שולחים ישירות לארץ. כדי להזמין מהם תצטרכו להשתמש בשירותים של חברות כמו idgu (מארה״ב ואירופה) או buy2usa (מארה״ב) , או לנצל מישהו שנוסע. 
ואם אתן נוסעות אז בכלל, שתהיה נסיעה טובה ושופינג מוצלח. 

ד״ש,
שירי

Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig