כשהגולם פוגש את יוצרו

נדירים המקרים שבהם אדם יכול להגיד: זה המנטור שלי, ובאמת להתכוון לזה. לפעמים לאנשים קשה להודות שיש מישהו כזה בחיים שלהם, ש״לימד אותי כל מה שאני יודע״. ברוב המקרים, ככה לפחות מרגיש לי, זה כי מנטורים אמיתיים הם דבר נדיר. כאלו שבאמת נותנים לך לדעת את כל מה שהם יודעים. שלא עושים חשבון לאגו, לתחרות, שלא שומרים את ה׳סודות׳ לעצמם. 





התמזל מזלי והיו לי כמה כאלה. היה לי מרצה כזה בתואר הראשון, היה לי מעסיק אחד כזה, והיתה לי את לילך בשנקר. היא היתה המרצה שלי בקורס סטיילינג אישי, אי שם בשנת 2011, ולמרות שכבר נפגשנו מספר פעמים מאז סיימתי את הלימודים מאוד התלהבתי לבצע את הריאיון איתה למגזין ima-hot. סוג של הגולם פוגש את יוצרו. היא לימדה אותי שיופי בא בכל מידה וגיל, שמה שלא עשה הטבע יעשה הצבע וש׳טייץ זה לא מכנסיים׳. היא לימדה אותי שסטיילינג זה מקצוע חשוב ומכובד. אבל יותר מהכול היא לימדה אותי שהיא לא יכולה ללמד אותי הכול, ושאת הרוב אני אצטרך ללמוד בעצמי. 

את הסטיילינג לצילומים היא כמובן עשתה בעצמה, ואני הייתי שם כדי לעזור במה שאפשר. רוב הזמן, שקעתי בשיחות נפש עם דריה הקטנה, שלרגע אפילו עשתה לי חשק לנסיכה משלי.  





 










לריאיון המלא עם לילך במגזין imahot

צילום: גלעד בר שלו
סטיילינג: לילך כהן 
איפור ושיער: מיכל פוסמן


Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig