לפאשניסטים - או לאלו שהתברכו בפאשניסטה שלצידם


עם החתן של הערב: דורון מורד 

את דורון מורד הכרתי לפני 13 שנים בערך. עדיין גרתי עם ההורים בהרצליה, ורק התחלתי לצאת עם ירון שהיה לקוח נאמן של ״מונסניור״ (הוא עדיין כזה, רק שבניגוד אליי, ירון לא מת על שופינג וקונה בגדים פעמיים בשנה וגם זה - רק כי חייבים).

לא הכרתי אז הרבה אנשים בחיפה, ובכל זאת דורון נראה לי אחר. ״איזה איש מעניין״, אני זוכרת שחשבתי לעצמי, מתלבטת אם הוא מקדים את זמנו או פשוט קצת מוזר. לא האמנתי שיש בכלל שוק לאופנה שהוא מציע בעיר שנראתה לי אז... איך לומר בעדינות? קצת שמרנית והמון מנומנמת.

בדיוק לפני חודש (כותבת בדיליי, גם אני קצת נמנמנתי מאז) הוא ערך תצוגת אופנה בהפקתה של זאזא כהן - ובשיתוף עם מעצבת שמלות הכלה ענת פסחוב (שגם לה מגיע ללא ספק פוסט משלה) - והוכיח לי ולכולם:  חיפה כבר לא כל כך שמרנית ובטח שפחות מנומנמת, אבל דורון מורד נשאר אותו דבר. ליברל אופנתי, עדכני, מתקדם ומלא בסטייל. כל מה שנשאר זה לתהות, למה הוא לא פותח גם בוטיק לנשים?!

מומלץ לכל הפאשניסטים באשר הם, ולאלו שלא - אבל התברכו בפאשניסטה לצידם.



באיטלקית קוראים לזה ״קז׳ואל״,  בעברית זה ״האח של הכלה״




Share:

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig