The Backwards Blouse


- ״תגידי, קלטת את הקטע שלהן עם החולצות ההפוכות?״ חברתי האהובה גלית כהן תסלח לי אם הציטוט שלה לא ממש מדוייק, אבל הוא די נאמן למקור
- "לא, מי זה ׳הן׳?" שאלתי. זה אמנם קצת מביך, אבל גלית היא פאשניסטה בפני עצמה ואינסטגרמרית רצינית ומכל מלמדיי השכלתי.
- "שולחת לך", חדת העין מעבירה לי כמה תמונות שצדה באינסטגרם, "את חייבת לכתוב על זה". 










וככה מצאתי את עצמי בשיא ההכנות של ערב יום כיפור, מנסה לעלות על עקבותיו של מה שעלול להפוך ל"טרנד" הבא. ממש כמו ציידי האופנה וחזאי הטרנדים (טוב לא ממש כמו, כי הם שם ואני כאן), הפיד שלי רותח עם תמונות של פאשניסטות-על-חלל ושאר מקושרות מרחובות ניו יורק, לונדון ומילאנו, ו-וואלה. גלית צודקת. יש להן קטע עם חולצות הפוכות. 

ומי זה הן?

נטלי הרטלי, שהיא גם בעלת עבודה נחשקת במגזין Glamour, גם מתחזקת בלוג פופולרי בשם Natalie Hartley Wears וגם בעלת ביטחון עצמי שמאפשר לה למחזר את הלוק בכל בירת אופנה שהיא נוחתת בו (לא בציניות בכלל, באמת).




וגם חזאית הטרנדים של H&M קלי הרינגטון והבלוגרית אטוסה מ- My Bubba and Me


ועוד קצת:




מי שאוהבת את הלוק הזה יכולה לאמץ אותו די בקלות (לא מומלץ לבעלות חזה גדול).  גם אם אין לך חולצה מכופתרת וג׳ינס מאוורר בארון, הפריטים נגישים לגמרי בחנויות. עוד תמונות ודוגמאות תוכלו למצוא כאן

אני לא יודעת אם זה הדבר החם הבא, ואם בחורות ברחבי העולם יתחילו לאמץ את זה בדיוק ככה (אחרי הכול זה זועק ״סטיילינג למתקדמים פלוס-פלוס״). אבל דבר אחד בטוח: עזבו אותנו מכל הדיזיינרים האלה, הדבר האמיתי קורה ברחוב.  
Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig