לונדון סטריט-סטייל: קמדן - אאוט, שורדיץ׳ - אין

במרחק ארבע תחנות ממייפייר המפונפנת, נמצאת השכונה הכי אופנתית של לונדון - שורדיץ׳: גן עדן של ציורי קיר ואופנת רחוב 

קופצים לוויקאנד בלונדון? אל תוותרו על השכונה הכי חמה בבירה הבריטית. בניגוד לקמדן-טאון הממוסחרת ואופנת ה׳מייד-אין-צ׳יינה׳ שלה, שורדיץ׳ היא גירסא עכשווית של לונדון-של-אז, של ימי הפאנק והרוק, הסטייטמנטים והאמירות הפוליטיות, המרדנות והאנדרגראונד. 

לשכונה במזרח לונדון (במשולש שבין רחובות old, shoreditch ו-great eastern) יש המון מה להציע לכל מי שאוהב תרבות רחוב. גם אלו שסתם אוהבים לבהות בהזיות אנושיות ימצאו מה לעשות, כי כאן גרים בכיף פאנקיסטים צעירים, רוקרים מזדקנים, היפסטרים ואמנים מוזרים, כולם תחת קורת גג ויקטוריאנית אחת.
framboise-fashion blog


fashion your seatbelt blog
shopping
לשורדיץ׳ יש אופנה משלה, מן היפסטר-אקו-פאנק-רוק-לונדון-שיק ייחודי. הביסוס של השכונה כבירה איזורית של אופנה אלטרנטיבית והריכוז של עשרות מעצבים צעירים מקומיים משכה אליה גם מותגים בריטים ובינלאומיים כמו רליג׳ן, מישה ברטון, מותג הדנים ההולנדי דנהאם ועוד, עם חנויות מותאמות קונספט למקום.

גם חובבי השווקים יתקשו להתאושש מהחוויה שמחכה להם: old spitalfield הוא הממוסד והממוסחר יותר עם חנויות מעצבים, דוכני ויטנג׳ ואומנות ו- brick lane החתרני עם אופנה מטורפת, אוכל רחוב אותנטי ומוזיקה מחשמלת. 

Old Spitalfields Market, 16 Horner Square, London, www.oldspitalfieldsmarket.com 
 Brick Lane market, 91 Brick Lane, London, www.bricklanemarket.com






בקצה הדרומי של משולש שורדיץ׳ נמצא ה״בוקספארק״, מרכז שופינג של אופנה ועיצוב, שבנוי כולו מקונטיינרים ששופצו והועמסו אחד על השני בשתי-וערב. בכל מכולה שוכנת חנות קטנה, מרביתן של מעצבים צעירים, אבל תוכלו למצוא שם גם את לייבל המעצבים של נייקי nike-lab, ריפליי ואפילו גאפ, בחנויות קונספט מותאמות לאווירה ולסגנון המקומי. 

BOXPARK, 2-10 Bethnal Green Rd, London, www.boxpark.co.uk 



street art
למרות השופינג והאנשים היפים, האטרקציה העיקרית של שורדיץ׳ היא הרחובות שלה: קירות בתי האבן העתיקים מכוסים בציורי קיר ויצירות גרפיטי עוצרי נשימה, חלקם חתומים על-ידי אמנים מפורסמים כמו אוזמו, סטיק וגם גאוות העיר חיפה, הקולקטיב broken fingaz. אם תשקיעו בסיור גרפיטי מודרך, תקבלו גם מנה גדושה של מידע והיסטוריה מודרנית, מתובלים ברכילות ברנז׳אית ואגדות אורבניות. 


broken fingaz החיפאים בשורדיץ׳
ציורי קיר של broken fingaz בשורדיץ׳























עובדים על זה...

בכניסה למנהרת scary המפורסמת, נמצא קארגו (cargo), מאורת מסיבות טרנדית עם מלאה בציורי קיר וגרפיטי של אמנים מובילים, שתמיד פתוחה למבקרים, גם לא בשעות הפעילות של הבר. 
Cargo, 83 Rivington Street, London 


עבודות בחצר Cargo



#רק_אומרת:מזרח לונדון הוא ה-מקום לספוג אווירה אמיתית של חופש: החופש להגיד הכול, לצייר על הכול וללבוש הכול. כדאי למהר לפני שייגמר, ויהפוך לעוד קמדן. 








Share:

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig