KIDS'STYLE | Cool Holiday Outfits

חגים. תקופה לחוצה ולוחצת, הא? אצלנו החג הזה, בדיוק כמו ראש השנה לחוץ במיוחד. אנחנו עדיין מחסורי בית משלנו, וחיים אצל אבא של ירון. חמש נפשות בשני חדרים (לא כולל החדר שהפקעתי לטובת חדר ארונות מאולתר), וזה לא קל. לכל אחד מאיתנו חסרה הפינה שלו, ולזה תוסיפו המון עבודה לפני חג, בעיקר בתחום העיסוק שלי, וכמעט ולא נשאר זמן לכלום, בטח לא לחשוב על מה ללבוש לחג. איזה מזל שאפשר לקנות אונליין!






התמכרתי לקניות ברשת כבר מזמן, אבל לילדים בדרך כלל רכשתי בחנויות. משום מה לא התחברתי אף פעם ל-NEXT, ואת שאר הבגדים קניתי ברשתות בארץ, או שקיבלתי במתנה. אני ממש אוהבת את הרשתות שיש פה, ובעיקר את הישראליות, ותמיד מצאתי את כל מה שצריך פה, עם נגיעות של קניות מטיולים של הסבא והסבתא לחו״ל.

לאחרונה, עם כל העומס שמסביב (שוב, לא מתלוננת), מצאתי את עצמי קונה לילדים הרבה באונליין, מאותן רשתות אהובות שיש בכל קניון בזכות החיסכון בזמן והיכולת לרכוש להם בלילה מהמיטה. את האאוטפיטים לחג, קניתי בגולף קידס אונליין. אני אוהבת את הקוקלציה שלהם, בעיקר את הקבוצה ״המאגניבה״ - KID A - שזמינה רק באתר וכוללת פריטים פחות ילדותיים בגוונים שחור-לבן-אפור, רובם מתאימים לשני המינים (שזה לא רק יפה יותר בעיניי, זה גם חסכוני עבור אלו שמתכננים עוד ילדים בעתיד).



מכיוון שאני אישית פחות מתחברת לאופנת נסיכים ונסיכות, ומכיוון שהבנים שלי אוהבים שיהיה להם נוח, בחרתי עבורם אאוטפיטים דומים-אבל-שונים, כמו שאני אוהבת לעשות בחגים. הלכתי על חולצות טי רכות ונעימות עם הדפסים בוגרים והומוריסטים - כי אופנה זה כיף ואסור לקחת אותה יותר מדי ברצינות- אותן שילבתי עם מכנסי צ׳ינו קלאסיים, המגיעים עם חגורה, כדי לאזן את המראה הקז׳ואלי של החולצות ולתת עדיין תחושה של יום מיוחד נטול טריינינגים. לעומר בחרתי חולצת טי עם הדפס גולגולת ואוזניות, שממש הזכירה לי את עומר והפעילות האהובה עליו, אפל מיוזיק. לאיתי בחרתי חולצת טי עם הדפס ONLY, שגם היא מזכירה לי את הילד סנדביץ׳ שלי, שבטוח שהוא האחד, היחיד והמיוחד בבית, וכובע בהדפס קמופלאז׳.

שני האאוטפיטים נרכשו בקצת יותר מ-200 ₪, בזכות המבצעים לחג, והחבילה הגיעה אחרי יומיים עם שליח בחינם, בחלק ממבצעי החג (שליחות חינם עד הבית בקניה מעל 60₪). אם עדיין לא הספקתם, שווה לנסות.










איתי לובש /// Itay is Wearing
חולצה ומכנסיים: Chinos & T-Shirt: GOLF KIDS
נעליים: Sneakers: ADIDAS
כובע: Hat: GOLF KIDS

***
עומר לובש /// Omer is Wearing
חולצה ומכנסיים: Chinos & T-ShirtGOLF KIDS
נעליים: Sneakers: ADIDAS


חג שמח ורק בריאות!
xoxo
שירי

Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig