Eat & Drink | Yummi

אני לא יודעת לבשל. אני משתייכת לקבוצה הזו של האנשים שעושים כריכי שכבות נדירים וחותכים סלט קצוץ מושלם ו״חביתת ההפתעות״ שלי היא המעדן של הילדים. אבל את כל השאר אין לי, יש לי רק ערימות של נקיפות מצפון. כנראה שהפתרון שלי הוא להזמין אוכל מאחד שיודע, ולצלם את זה יפה כאילו זה היה שלי. 




כבר חודש שהתזונה של הילדים שלי תלויה בחסדי אבא שלהם שהוא בשלן מלידה אבל מחוסר זמן כמוני. אם הוא לא הספיק לבשל, הם יאכלו מה שאמא שלהם תתן להם, שזה אומר פיצה דומינוס, סושי דניה או חביתת הפתעות וסלט. לחץ של עבודה, נסיעה לשבוע האופנה של לונדון, מחלת מעיים קשה (10 ימים שלמים של הקאות ואובדן נוזלים מסיבי) ושבוע האופנה של תל אביב הביאו לזה שנקיפות המצפון שלי אכלו לי את הקיבה, או מה שנשאר ממנה אחרי אותו חיידק מהגיהנום. 
״גם לקנות צריך לדעת״

השבוע החלטתי שזהו, או כמו שחמותי הייתה אומרת - גם לקנות צריך לדעת - ואוכל חם, טרי ומזין אפשר גם להזמין. את אתר יאמי, שמאגד בעצם בשלנים איכותיים מכל הארץ באתר אחד, לא הכרתי קודם וניסיתי אותו בפעם הראשונה. ברגע שמתחברים ומזינים את האיזור הרצוי ניתן לבחור מתוך רשימת בשלנים הפעילים באותו איזור, וגם אפשר כמובן לבחור מכמה מהם או לסנן לפי סוג אוכל או מועד רצוי. מתוך הבשלנים באיזור חיפה בחרתי להזמין מ״המטבח של חילו״ שמתמחה בבישול סורי ומסתבר שגם ידוע מאוד בעיקר בתבשילי הבשר שלו. בעקבות המחלה המדוברת גזרתי על עצמי צמחונות זמנית, ובחרתי מתפריט התוספות והסלטים שלו. מבקרי האוכל הביתיים שלנו מרוצים ותמימי דעים שחילו הוא המלך, ואנחנו מתאזרחים במדינתו, ומבטיחים לנסות את הקציצות המפורסמות שלו בפעם הבאה, כשכבר נסיים עם הצמחונות-הזמנית. 

מה אכלנו

סלט טבולה - 1 ליטר, 44 ₪
סלט יוגורט (ציזיקי) - 1 ליטר, 50 ₪ 
מג׳דרה - 1.5 ליטר - 55 ₪
כרובית שלמה אפויה בתנור - 35 ₪
סלט תפוחי אדמה - 0.5 ליטר, 32 ₪ 
משלוח - 15 ₪
סה״כ 231 ₪ 

משלוח: בדיוק בזמן כפי שביקשתי, אפילו התקשר לשאול אם אפשר להקדים. חילו בעצמו מגיע ומסביר מה לחמם ומה לא, איך להגיש וכל מה שצריך לדעת. 
אריזה: מסודרת, נקייה וארוזה היטב. בלי טפטופים, בלי שקיות רטובות, עם מדבקה ברורה על כל קופסה. 
במבחן הטעם: הכל פשוט טעים. הסלטים הגיעו טריים והטעם הרענן שלהם נשמר גם שלושה ימים במקרר. הכרובית פריכה וטעימה, אפויה כמו שצריך והמג׳דרה חוסלה כליל על ידי עומר, שזו המנה האהובה עליו בכל מסעדה מזרחית. 






ההפתעה הגדולה וגם הבחירה של ירון - סלט תפוחי אדמה רענן וטעים, עם שום במידה הנכונה ועשבים ירוקים. חבל שהזמנו אריזה קטנה מדי. נסו לערבב יחד עם סלט הטבולה, שילוב מנצח

סלט טבולה, אחד הטובים שאכלתי, באמת. חמצמץ וטעים בדיוק כמו שצריך, הצליח לשמור על רעננות גם אחרי שלושה ימים במקרר

הבחירה של עומר - מג׳דרה מושלמת ממש! אפשר לבחור בורגול במקום אורז, אנחנו הלכנו על אורז

כרובית שלמה אפויה - פריכה ואפויה כמו שצריך

Lunch Is Served!


לתפריט של המטבח של חילו באתר יאמי לחצו כאן
לעמוד הבית של יאמי  
Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig