Shopping | White & Black


בקניון האאוטלט סיטי סנטר בלב המושבה הגרמנית בחיפה, מסתתרת חנות קטנה ומיוחדת - גם בזכות העובדה שהיא אינה אאוטלט, וגם בזכות הקולקציות המעניינות שהיא מציעה. כל מה שצריך לדעת על הבוטיק white & black 








שופינג זה כיף, שופינג עם חברות - עוד יותר, ושופינג עם חברות-בלוגריות-פאשניסטות מהאיזור זה כבר בכלל מושלם. וזה בדיוק מה שהיה כשנפגשתי לאחרונה עם כמה מחברותיי בבוטיק white & black החיפאי. לא הכרתי אותו לפני כן, וזו היתה הזדמנות נפלאה להכיר, למדוד וגם להתחדש. 


החנות חדשה יחסית - עדיין לא בת שנה - אבל בעלת החנות, שרון יפרח, אינה חדשה בתחום. עד שפתחה את הבוטיק שלה היא עבדה בניהול ברשתות אופנה, ניהלה מותג אופנה מוכר וגם עסקה בסטיילינג אישי. כאשר החליטה ללכת לדרך עצמאית בתחום קמעונאות האופנה, פתחה את החנות הראשונה בקניון הסיטי-סנטר (״אני  מאוד אהובת את האיזור ואת קהל הלקוחות שלו״) אך היא כבר מתכננת את החנויות הבאות במטרה להפוך לרשת קטנה.

את הפריטים בבוטיק שרון בוחרת בעצמה, והם מחולקים למחלקות קזו׳אל וערב המתרעננות אחת לשבוע. חלקם פריטי ייבוא אישי של שרון, וחלקם פריטים של מותגי בוטיק קלאסיים כמו קסארה, ג׳ויה, סלינה, ג׳יובאנה ואת תכשיטי hultquist הדניים וכפפות וצעיפים של קונטי.

הקולקציות של שרון מגוונות מספיק על מנת להתאים לסגנונות אופנתיים רבים, כך יצא שכל אחת מאיתנו יצאה משם עם פריט אהוב במיוחד. אני התלבטתי בין שמלת מיני-טול רומנטית בגוון פודרה, אותה שילבתי עם מעיל עור של קסארה ליצירת מראה רחוב מתוחכם ובכדי לאזן את העדינות של השמלה עם טאץ׳ קשוח, לבין שמלה-טופ רשת שקופה של ג׳ויה. זו היתה גם הבחירה שלי, כיוון שהיא שתשמש אותי מאוד מעל לג׳ינסים, מכנסי סקיני אפילו כשמלה, בתוספת שמלה תחתית כמובן. ובלי לשים לב, בחרתי לי פריט שכולו white and black, תרתי משמע (-:



שמלת טול רומנטית (ייבוא של שרון) וג׳קט עור (קסארה)




שמלת טופ רשת שחור-לבן (ג׳ויה)





WHITE & BLACK - מומלץ בחום! 

שדרות בן גוריון 6, חיפה - קניון סיטי סנטר 
לעמוד הפייסבוק של החנות 



Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig