MY TOP-5 - אתרי אופנה לבית

המשפט הזה, ״אלוהים נמצא בפרטים הקטנים״, תופס כמעט בכל דבר. באופנה, בהלבשת הבית, בחיים עצמם. יש לפיצ׳פקעס האלה יכולת לייצר רגעים קטנים של אושר ואפילו לעורר את השראה ולהעיר את היצירתיות הרדומה - מי כמוני יודעת, אחרי המייקאובר שעבר על הסטודיו הביתי שלי. לכבוד חג הסדר והארגון, אם עוד לא קניתם מתנה לחג, או סתם בשביל להתפנק בעצמכם, הנה 5 חנויות אונליין שכדאי להכיר.

חם או קר? למה לא שניהם. רוקגלאם




רוקגלאם

את רוקגלאם תמיד הכרתי בעיקר כאתר אופנה טרנדי, עם סגנון צעיר ואורבני. יש המון מוצרים שבמקור הם די משעממים, אבל כאן נותנים להם טוויסט מעניין. והכי כיף - כמעט לא צריך לחכות להם, בפעמיים שהזמנתי מהם - המשלוח הגיע עם שליח תוך יום או יומיים (בעלות של 15-20 שקל, תלוי בסכום הקניה). בקטגוריית Home & Decor מצאתי את כוסות ה- take away שלי (בתמונה למעלה), ופינקתי את עצמי גם ב-:


דפי memo שמגיעים ב״קרטון חלב״ - פתרון ממש חמוד לפריט הכי מעצבן על השולחן  
באנר למסגרת תמונות - מיועד לתלייה על אחד מהקירות החשופים בבית

את החנות הזו הכרתי כמקום המושלם לקעקועים זמניים, וגם כתבתי עליו כשעשיתי את קעקוע ה-"never surrender" שלי . בדיוק כמו שהם זיהו ממש בהתחלה את הטרנד הזה, הם גם קלטו בזמן את הפוטנציאל במוצרי נייר מגניבים, והתחילו למכור מחברות סופר-קוליות, עם משפטי השראה ועקיצות קורעות. היום באתר יש כמה קטגוריות לייפסטייל כולל ספלים, פוסטרים, אקססוריז ועוד...  עכשיו יש מבצע של 1+1 על כל האתר, ולא התאפקתי. הזמנתי לי 2 סטים של קעקוקעים, ואת 2 המחברות האלה:  

מחברת ״אלרגיה חריפה״
מחברת ״קונפטי וחלומות״


300gr


אם כבר לקיתם באובססיה למוצרי נייר, את 300gr אסור לכם לפספס. הכרתי אותם ממש לפני שבועיים, בזכות שיר טימור ההום-סטייליסטית, שהעבירה את חדר העבודה שלי מייקאובר רציני (כל הפרטים כאן). מדובר בשיתוף פעולה שיקי בין בית דפוס גאמא2000 למותג העיצוב Final Touch, שזה בעצם אומר שההדפסים המעולים של final touch, שמעטרים כריות, טישירטים וטקסטיל לבית, עוברים לזירת מוצרי הנייר. יש שם גלויות, לוחות שנה, מחברות, פנקסי ממו ועוד... והכול בצבעוניות של שחור-לבן-אפור. 



נעלה את רמת הקושי, ונשכלל את הסגנון: בלה-קולה זה ה-מקום לעיצוב לבית, מג׳אדג׳טים קטנים למטבח ועד פריטי אומנות וגופי תאורה, אם יש לו ׳דיזיין׳, הוא יהיה שם. יש שם מוצרים ממגוון סגנונות, כך שבין אם אתם חובבי וינטג׳ או פופ-ארט, תמצאו שם את מה שחיפשתם. עדיין לא היה לי את הכבוד להזמין משם, אבל מאז שהגר, העורכת של מגזין IMA-HOT, המליצה לי עליו, אני חופרת את האתר ומחכה להזדמנות להזמין ממנו. נראה לי שפסח זו הזדמנות מעולה.  



STORY


שיטוט באתר של רשת סטורי, זה הדבר הכי קרוב שהיה לי לאורבן אאוטפיטרס בזמן האחרון. מכיוון שבאיזור החיוג שבו אני חיה אין סטורי - הסניף הכי רחוק שהרשת פתחה מתל אביב זה בגבעתיים - את האופנה לבית אפשר לקנות בקלות באתר. ואפשר לקנות שם הכול. טוב, אולי לא לקנות, אבל קל לרצות שם הכול. אני כבר מתכננת על משחקי הצביעה של omy (גם לי וגם לילדים, ברור!), ועל התחתיות לכוסות בסגנון פיראטים


עוד כמה אתרים ששווה להזכיר אותם: belle and sue האתר שאפשר לומר שחתום על מהפכת המותגי-אופנה-אונליין בארץ שיש בו גם קטגוריית לייף סטייל, adika שבזכות המיזוג בתוך קבוצת גולף מציג גם הוא קולקציית ״living״, ו-My Urban Runway - עוד אתר אופנה עם קטגוריית ׳הום דקור׳ קטנה, בה יש בעיקר מחברות, תחתיות לכוסות וספרי אופנה. 


 שיהיה חג שמח ומלא בסטייל, 
שירי 








Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig