January wishlist: London

״להוסיף לוויש-ליסט״ זה בדרך כלל לא דבר משמח כל כך: אצלי לרוב זה אומר שמסיבות זמן או תקציב לא התאפשרה לי הפעולה המושלמת ״להוסיף לסל״. אבל הוויש-ליסט שלי לחודש ינואר כולה בסימן לונדון, וזה משמח במיוחד. כבר חודש שאני דוחה כל מיני קניות כי ״חבל, עוד מעט יש לונדון״, והרשימה שלי מלאה גם בפריטים שרציתי כבר הרבה זמן, וגם כמה פריטים שרק לונדון עושה אליהם חשק.




1# נעלי שלג - SNOW BOOTS
שניים וחצי ימים של שלג בלונדון בשנה, ודווקא כשאני באה!? עם הקור הלונדוני אני לגמרי מסתדרת, ערוכה כמעט בכל חורף לביקור. מגפי ההאנטר האהובות שלי מצילות אותי תמיד מהקור, מהגשם ומנזקי ההליכה, אבל השלג הצפוי טרף את הקלפים: כשהמדרכות מתכסות שכבת שלג דקה, האנטר הן מתכון בטוח להחלקה על הקרח, מהסוג הלא-אמנותי.

אז שכנעתי את עצמי שלרגליים קפואות ועייפות מגיע הטוב ביותר, והנה תירוץ מצויין לקנות זוג נעליים חדש ושונה מכל מה שיש: נעלי שלג (לא מהסוג של מטפסי הרים בטיבט, ולא UGG שאני ממש לא אוהבת - בשבילי הן תמיד יהיו נעלי בית יקרות במיוחד). לא יודעת מתי אשתמש בהן בארץ, ולכן הן מתאימות לתואר ״הפינוק-שממש-לא-צריך של החודש״.
Karl Lagerfeld מגפי שלג - 86 ליש״ט באתר The Outnet



Love Moschino מגפי שלג - 82 ליש״ט ב- ASOS
2# גרביונים צבעוניים
את הגרביונים הכי משוגעים שלי מצאתי בלונדון, וזה פריט שמבחינתי אף פעם אין ממנו מספיק. החורף היא העונה שלי לחצאיות מיני - אפילו יותר מהקיץ, וכשהגרביונים צבעוניים ומעניינים, כל חצאית או שמלה בייסיק מקבלות טוויסט מרענן.

#3 כפפות טאץ׳ 
כי לאובססיה לאייפון איו פתרון, אבל לכפפות עם טאץ׳ יש.

#4 תחפושת לפורים
ביקור בלונדון (או בניו יורק) מחייב ייבוא אישי של תחפושת. שם תמיד יש חנויות של תחפושות שעובדות 365 ימים בשנה, והן מושקעות מאוד, במחירים סבירים. אה, כן, גם לילדים.

ייבוא מלונדון (וארה״ב) בשנה שעברה
5# נעליים של KURT GEIGER
למותג הנעליים הבריטי האהוב עליי, לצד דגמים ׳רגילים׳ לחלוטין, יש דגמים ממש מיוחדים על גבול הפסיכיים, וחנויות דגל לונדוניות מהממות. יש לו גם אתר אאוטלט מגניב לגמרי עם כל המותגים של הקבוצה ועוד מותגים אחרים (כמו ניין ווסט, וינס קמוטו, אן קליין, UGG, האנטר ועוד...) במחירים מעולים, אבל עדיין בלי משלוחים לישראל. בפעם האחרונה שלחתי חבילה למלון ששהה בו חבר בלונדון, והפעם אני מקווה לעקוץ לי עוד זוג.



חנות של קורט


חלומות מהקולקציה החדשה
מתקשה לשחרר את האובססיה לנמר

רודפת את אלו עוד מהקיץ שעבר 


6#  ווסט שחור ארוך
הווסט שסיפרתי עליו, זה שהזמנתי בבלאק פריידיי, לא הגיע (הודות לרשות הדואר)... אני חייבת לארון שלי כזה.

Topshop


7# המעיל של טופשופ
ואם כבר טופשופ, נפלה לי הלסת מהמעיל-שכמיה שקורין לבשה באחת התוכניות של האח הגדול. חייבת כזה.


ה-שכמיה. צילום מהפייסבוק של טופשופ ישראל

ועוד דבר אחד קטן שאני מקווה לא להביא איתי מלונדון: שפעת-מטוסים. תמיד קורה לי, לא כיף.
נתראה בקרוב,
שירי
Share:

2 תגובות

  1. הנעליים מנומר ורוד �� ותחפושת מלונדון זה רעיון מעולה! תביאי לי גם ��

    השבמחק
  2. הנעלי שלג הכי הדבר שאני רוצה ולא צריכה והשכמיה של קורין, אהבה ממבט ראשון כ״כ:)

    השבמחק

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig