my first youtube video: pipa fashion


למרות שמעולם לא התקשיתי למצוא בגדים במידות שלי, כי גם את ה-44 תמיד מצאתי ברשתות, אני מבינה את הקושי שיש לנשים במידות גדולות יותר למצוא אופנה. לא בגדים, אופנה. ויש הבדל. גם אם המידה הגדולה היא זמנית וגם אם לא, אין סיבה שנשים במידות גדולות לא ייהנו מצבעים, הדפסים, שמלות או ג׳ינסים, ושאר ממתקי אופנה כיפיים. אז כשמיכל ואביטל, הזוג שעומד מאחורי PIPA FASHION הזמינו אותי להצטלם לכבוד פתיחת החנות החיאפית שלהם, הסכמתי מייד. 



בבית כפרי מהמם במושב בעמק חפר, צילמנו 5 סרטוני העצמה לנשים במידות גדולות, עם עוד 4 קולגות וחברות מקסימות. זה היה בוקר מקסים וחיובי, עם המון פירגון מכולם לכולם (מצרך נדיר מאוד בימינו, בעיקר בתחום שלי). זכיתי בחברות חדשות, ביום של כיף ובאפשרות להעצים נשים אחרות, מהפינה הקטנה שלי.
חצאית -MANGO, חולצה- שנפשן (המכירות הביתיות שלי), נעליים - PRIMARK







לוק שני, לסרטון בנושא צבעים
חולצה - STRADIVARIUS * בלייזר - PRIMARK * שרשרת - שנפשן * ג׳ינס - אמריקן איגל * נעליים - ASOS




עם גלית אובר, סטייליסטית ובלוגרית

לימור גרובר, סטייליסטית, בלוגרית וחברה אמיתית

בסוף השבוע הקרוב יתקיים היריד הראשון של פיפה בחיפה, וכמו שאודטה תמיד היתה אומרת: גם אני אהיה שם, עם קופון מתנה מיוחד ללקוחות שלי! 


Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig