TLV Fashion Week - #5 Memorable Moments

קשה לפעמים שלא להתייחס קצת בציניות כלפי המוסד הזה שנקרא ״שבוע האופנה של תל אביב״, בעיקר בגלל האובר-מסחריות שלו, אבל בתכל׳ס - יש פה אופנה. והיא נפלאה, מרהיבה, מעניינת, והיא שלנו. אז אם צריך את היזם-נדל״ן ההוא, או את קולגייט או השד יודע מי, כדי להרים דבר כזה - אני בעד. במקרה הזה אני הכי בעד ״המטרה מקדשת את האמצעים״ ומגיע למעצבים שלנו, שהיום-יום שלהם לא זוהר כמו שהוא נראה, את הכבוד הזה.

מתוך יומיים ששרצתי שם מבוקר עד ערב, היו לי כמה רגעים מיוחדים במיוחד (אין משמעות לסדר הדברים)...הנה 5 מהם.






#1 העצמה נשית מבית RIMAROMANO
״אני לא ממש אוהבת את המעצבת הזו״, אמרתי לרפאל בן גיגי, בלוגר צעיר ומוכשר שהכרתי בשנקר, ואיתו העברתי את הבוקר הזה. הילד המקסים הזה (שתמיד אני צוחקת איתו שהוא יכל להיות הבן שלי) התעקש שאני טועה. והוא צדק.
התצוגה של רימה רומנו היתה כולה העצמה נשית. מדברי הפתיחה של ציפי רומנו, בת זוגה לחיים ולעסק של רימה, דרך הקולקציה של רומנו שזועקת GIRL POWER ועד הסיום שהוא בהחלט אחד ה-רגעים שלי: רימה הלכה בעצמה את כל המסלול, מלווה בדוגמניות, וילדים קטנים על הידיים. אני אמא, אני קרייריסטית, אני עושה את הכול, הילדים לא מפריעים לי, הילדים הם חלק ממני. לא יודעת אם זו היתה הכוונה אבל המחשבות האלו עברו לי בראש והתרגשתי.








#2 התצוגה של שנקר - דור העתיד 
התצוגה של בוגרי שנים ב׳ ו-ג׳ באה אחרי כמה תצוגות נפלאות אבל זהירות ושמרניות והם פשוט העירו את היום הזה עם פסקול אלקטרוני מעורר וקולקציות אמנותיות וחדשניות שעושות נעים לגאוות היחידה הישראלית בכלל והשנקרית בפרט.

תצוגת בוגרי שנקר

תצוגת בוגרי שנקר

קונספטואלי, אבל מגניבבב. תצוגת בוגרי שנקר

תצוגת בוגרי שנקר

תצוגת בוגרי שנקר

חייבת כזה, עכשיו. תצוגת בוגרי שנקר

תצוגת בוגרי שנקר

וגם כזה. מתצוגת בוגרי שנקר

תצוגת בוגרי שנקר

תצוגת בוגרי שנקר

תצוגת בוגרי שנקר

#3 נשנושים וקשקושים
ואולי הכיף הכי גדול היה החברה: נשנושים, קשקושים ומרדפים בלתי פוסקים אחרי שקעים ומטענים לאייפון הפכו את הזמן בין לבין תצוגה לכיף ענק, וגם הזדמנות מדהימה לרכוש חברים וחברות חדשים ומופלאים.

#4 שני צימרמן
מכירים את זה שפעם ב-, אתם נתקלים בלייבל או במעצב/ת שמרגיש לכם שהם יצרו בגדים בשבילכם, ורק בשבילכם? זאת שני צימרמן בשבילי, והעובדה שעדיין אין לי שום פריט של הבחורה המוכשרת הזאת היא בגדר ביזיון שיש לתקן, ומהר. שלא לדבר על הטאץ׳ שהוסיפו התכשיטים האפריקאיים המדהימים שיצרה המעצבת קרן וולף במיוחד לתצוגה.
 התצוגה של שני צימרמן, צילום: אבי ולדמן
התצוגה של שני צימרמן, צילום: אבי ולדמן
ה-לוק של התצוגה בעיניי.
שני צימרמן, צילום: אבי ולדמן

יש את זה בעוד צבע (או שניים? או שלושה?)
בתצוגה של שני צימרמן, צילום: אבי ולדמן



ז׳אנר מוכר, אבל איכשהו אצל שני צימרמן זה פשוט עוצר נשימה.
צילום: אבי ולדמן



#5 כיסאות ריקים
כמעט בכל תצוגה, למעט 2-3 יוצאות דופן, היו מאות כיסאות ריקים. שלא לדבר על השורה הראשונה שבדרך כלל מעידה על מעמד של ״אצולה אופנתית״ שגם היא היתה ריקה בהרבה מקרים. הניסיון של היזמים וחלק מהיחצ״נים לייחס לאירוע הזה אופי של אירוע סגור לבעלי מעמד, היא לא רק מיותרת ולא הוגנת, אלא אפילו מגוכחת. בעיקר כשבסופו של דבר חולקו כרטיסים במתנה כדי למלא את השורות, ללא הצלחה. מה שנקרא, too little - too late. חבל.



Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig