MY FIRST-EVER 2nd-HAND-FASHION SHOW


אם הייתי קוראת פוסט כזה לפני 10 שנים, הייתי צוחקת. אפילו בוכה מצחוק. מה לי ולחנויות יד שניה? או בכלל למשהו שפעם היה שייך למישהו אחר (בקורס קצינות לא פעם הייתי על סף התייבשות, כי עדיף למות מלשתות מהמימיה של צה״ל). ובכלל, מה לי ולעזרה לזולת, תרומה לקהילה וערבות הדדית. עשור אחר כך, אני מקפידה להתנדב ולתרום לפחות אחת לחודש, מאוהבת בחנויות יד שניה, וכותבת על זה פוסט.
חאן בוטיק היא אחת מחנויות היד-השניה הכי מעניינות וחשובות שקיימת (לפחות מאלו שאני מכירה). היא נמצאת בחאן-יותם, בסמוך לניר עציון, ובשונה מחנויות וינטג׳ ויד שניה אחרות, שחולקות את הרווחים מהמכירה עם בעלי הפריט המקוריים, בחאן-בוטיק הבגדים נתרמים מבעליהם, אבל גם לא ממש נמכרים. כלומר, הם כן נמכרים, אבל לא עבור כסף, אלא עבור מוצרי מזון בסיסיים כמו קמח, שמן, קפה, תה, פסטה, קוסקוס, קופסאות שימורים וכו׳. המוצרים מחולקים על ידי המתנדבים של חאן יותם למשפחות נזקקות בחוף הכרמל. 


אבל זה לא היתרון היחיד של החנות הזו (אם כי ללא ספק הוא הכי חשוב). כנראה שלנשות מושבי חוף הכרמל והסביבה יש המון טעם טוב, כי הפריטים בחנות פשוט נפלאים. אני מניחה שיש שם ימים טובים יותר ופחות, אחרי הכול אין קולקציות מסודרות ויש תלות באנשים טובים שיביאו בגדים, אבל אלו מכן שאוהבות אופנה מיד שניה ואוהבות בני אדם - שווה קפיצה.





השבוע, התנדבתי לסגנן את תצוגת האופנה של החאן שנערכה על מנת לקדם מודעות לחאן ופועלו וכמובן לגייס עוד מוצרי מזון. הדוגמניות: נשים אמיתיות, הכי אמיתיות שיש - מתנדבות שעובדות בחאן בתפקידים שונים ומשימת הסטיילינג היתה לא פשוטה. 




בעזרתה של גלית אובר, סטייליסטית וחברה שהתנדבה לעזור לי, הצלחתי לייצר 18 לוקים שונים ל-6 נשים שונות, ותאמינו או לא - הן גם הספיקו להחליף אאוטפיטים ב-2.5 דקות שנתנו להן (גלית לתשומת ליבך - מחכה לפוסט על ׳מאחורי הקלעים׳, כי אין לי מושג מה הלך שם ואיך הצלחת להלביש אותן בזמן).מהפריטים שהיו לי ניסיתי לייצר 3 סיפורי אופנה עכשווית מפריטים ישנים, התוצאות לפניכם (ותודה לגיסתי, שירה, שהוקפצה ברגע האחרון לצלם). 

הייתי במעמד כזה מאות פעמים אבל איכשהוא, בשלב הזה אני קצת מתרגשת...


״קולקציית בוהו״
איה בשמלה מרוקאית אותנטית

זיוה בשמלה של הודי׳ס

נועה (מימין) רק בת 16 אבל חובבת אופנה מושבעת, יצרה לוק בוהמייני בעצמה, לא נגעתי!
אורנה (באמצע) ותיקי (משמאל)
- החצאית שאורנה לובשת נתרמה כשהיא חדשה עם תג מחיר עליה, של זארה -

״קולקצית סטריט״ - סגנונות רחוב

איה

אורנה (ההורסת!) שהסכימה לזרום עם ׳החולצה ההפוכה׳:
טרנד רחוב משבועות האופנה האחרונים שכתבתי עליו כאן לא מזמן


מימין: זיוה, נועה (ששוב יצרה את הלוק לבד),  ואורית

נועה

אורית בעליונית מקסי של הגרה,
שאם רק היתה במידה שלי היתה מוצאת בית חם בארוני

״קולקציית לילה״ 

איה


שוב איה, אומרת לילה טוב וסוגרת את התצוגה עם לוק לנז׳רי
(ודובי בתור אביזר מנצח)
״קולקציית לילה״ בסיום התצוגה, אומרות תודה לדניאל, הילדה בת העשרים וקצת, שהרימה את כל האירוע הזה 
האופנה ממחזרת את עצמה, למה שאנחנו לא? 

ד״ש,
שירי


Share:

3 תגובות

  1. את פשוט מדהימה! היה נעים וכיף לעבוד איתך, הקדשת המון זמן, נתת יחס אישי לרצונה של כל אחת ואחת והכל בחיוך וביחסי אנוש מדהימים. מעריכה מאוד את האכפתיות והדאגה שהכל יהיה מושלם, מיוחד ומהמם! אוהבת, דניאל אלבז.

    השבמחק
  2. וואו, זה מיזם מדהים ומרגש. אני ממש חובבת יד שניה אבל לא שמעתי עדיין על רעיון כזה ואני לא יכולה לחכות להגיע לאיזור בשביל לקפוץ לחנות. כל הכבוד (:

    השבמחק
  3. מהמם איזה רעיון נפלא! התאהבתי

    השבמחק

amazon

© Hey.Fa.iT | by Shiri Wizner | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig